Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Czosn3k | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Klimczak adresZielona Góra, Wilkanowo zarejestrowany05.11.2007 @22:33:58 ostatnio na stronie17.08.2016 @12:12:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.wizytowka-internetowa.pl
digarty54 komentarze228 posty na forum2

komputer / sprzęt
eos 400d + 50mm f/1.8 + 90-300mm f/4,5-5,6 usm + 18-55mm f/3,5-5,6 + canon 100mm Macro II usm + tokina 116

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Masajka    23.09.2009 @16:51:59
zajrzałam na stronkę - jest się czym zachwycać pozdrawiam!
~IzabellaTroy    21.04.2009 @11:09:08
Zielona, Zielona piękna okolica , żeby nie Falubaz była by stolica ;DD
niezła galeria ;DD
~xczareq    01.01.2009 @16:37:49
Świetna galeria!! z wielką chęcia będe obserwować
_______
Moja ocena jest subiektywnym odczuciem fotoamatora!! Zapraszam do mojej galerii
~sensutubrak    18.11.2008 @20:29:31
pokaźna galerka, długo pstrykasz? jestem mile zaskoczony zapraszam do siebie.
_______
digart is dead
~attore    29.10.2008 @09:06:35
Alez proszę bardzo !
_______
"Where I was, I had wings I couldn't fly
Where I was, I had tears I couldn't cry..."

"W moim początku jest mój kres..."
~Locco    28.10.2008 @23:50:42
mysle ze byla to 17 - 40. Na 24- 105 wyglada to lepiej zwlaszcza po podpieciu do 5D. Tak jak mowisz kwestia gustu , dla mnie liczy sie AF i niezniszczalna konstrukcja
ostatnio edytowane: 2008-10-29 00:07:14
~Locco    28.10.2008 @23:42:56
To bokeh z 24-105 L albo 17 - 40 L ale juz nie pamietam dokladnie co mialem na puszce. Dzieks
~wudz    28.10.2008 @21:24:28
Poza tym zapraszam do mojej galerii
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~wudz    28.10.2008 @21:20:40
Fajne podejście i przy okazji nie zaniżasz słupków jak to czyni większość profesjonalistów :D
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~Anastazja    28.10.2008 @21:18:25
ja talent? po prostu glupi ma szczescie :D
_______

dałam komenta - zrewanżuj się!
~wudz    28.10.2008 @21:15:17
tylko czemu brak oceny :?
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~paulisiunka    27.10.2008 @21:52:09
fakt dzięki za rade
~brunek    27.10.2008 @21:41:58
dlaczego rzadkich? mam też cokina na razie szarą połówkę nd4
~brunek    27.10.2008 @21:30:19
co w nich specjalnego? masz jakieś oryginały? a jakiego typu wogóle?napewno użyłeś połówki szarej, coś jeszcze?
~Czosn3k    27.10.2008 @21:28:15
filtry firmy cokin, a wlasciwie to podroby ktore wspolpracuja z systemem cokin p
~brunek    27.10.2008 @21:23:23
cóż to za cokiny?
~mazur13    26.10.2008 @22:30:47
no do ostrosci jak najbardziej mozna sie przyczepic dzieki za komentarz!
~CyRaNs    26.10.2008 @22:21:28
Dziękuje i zdaje sobie z tego sprawę
~nurkov    26.10.2008 @20:56:49
wiem wiem i masz rację ale chciałem sobie coś wstawić i nie miałem co
~sebastianostan    09.10.2008 @21:26:09
dla mnie to jest przedstawienie dwóch sytuacji.czasami próbuje kontrastować,a czasami ukazać podobne zdjęcia w różnych sytuacjach
~kibz    12.08.2008 @22:02:35
też o tym myślałem, ale wtedy odbicia z wody wchodziły na brzeg kadru, a na niebie nie było nic ciekawego....
~soho    03.08.2008 @23:13:32
dzięki bardzo....
~kucyk120    30.07.2008 @15:31:25
serdecznie zapraszam do dołączenia do grupy Falubaz :D
~reGrin    22.07.2008 @23:30:38
Witam
Sigma 10-20mm

pzdr,
P.
^Vithren    25.06.2008 @00:01:28
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt